De vakman heeft schade gemaakt

Dit is een vervelende situatie, waarvoor onze excuses. Meldt de schade altijd direct bij de vakman en meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur per e-mail ook bij ons. De vakman is verantwoordelijk voor een goede afronding van de klus. Wij eisen van hem dat hij een geldende aansprakelijkheidsverzekering heeft waar hij een beroep op kan doen. De eerste stap is dan ook om de vakman hierover aan te spreken en hem te vragen dit zelf op te lossen of zijn verzekering aan te spreken. Kom je er met de vakman niet uit dan hebben wij een vangnet en kunnen wij bij gevolgschade wellicht een beroep doen op onze eigen verzekering. Lees daar hier meer over.

Voorzie ons in ieder geval zo snel mogelijk van alle benodigde informatie door te reageren op de factuur en stuur daarbij ook foto's mee van de situatie ter beoordeling. 

Je krijgt na afronding van de klus van ons het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.