De vakman heeft slecht werk geleverd

Dat is heel vervelend om te horen. Wij vragen de bij ons aangesloten vakmannen uiteraard om goed werk te leveren en zetten klanttevredenheid daarbij voorop. De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van de klus. Als je tóch niet tevreden bent over het eindresultaat, zeg dit dan direct tegen de vakman. Kom je er met hem niet uit, meldt het  dan uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur per e-mail bij ons. 

Betreft het een klein probleem dan kun je alsnog proberen om het samen met de vakman op te lossen. Hij heeft ook altijd het recht op een tweede kans om het werk alsnog naar behoren uit te voeren. 

Kom je er echt niet samen uit, neem dan contact met ons op door te reageren op de verstuurde factuur per e-mail. In sommige gevallen sturen wij een andere vakman op het probleem alsnog op te lossen en kun je wellicht aanspraak maken op onze komt-goed-garantie. Lees daar hier meer over of bekijk onze voorwaarden. 

Je krijgt na afronding van de klus van ons het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.