Mijn vakman is te laat

Wij verwachten dat de vakmannen op ons platform zich houden aan de geldende afspraken en zich professioneel gedragen. Op tijd komen hoort daar ook bij. In de bevestigingsmail staat het tijdvak van 2 uur waar binnen de vakman bij je langs komt. 

Is het tijdvak verstreken en is de vakman nog steeds afwezig wacht dan nog 15 tot 20 minuten voordat je contact met ons opneemt. Probeer de vakman zelf eerst nog te bereiken. 

Mogelijk is er sprake van overmacht (een onverwachte gebeurtenis zoals bijvoorbeeld autopech of een ongeluk) waardoor hij verlaat is. 

We begrijpen dat onnodig wachten vervelend is en wij bieden daarvoor onze excuses aan. Blijft de vakman onbereikbaar en is hij na de wachttijd nog niet aanwezig, neem dan met spoed contact met ons op.

Je krijgt na afronding van de klus van ons het verzoek om een review achter te laten om zo jouw vakman te beoordelen. Zo help je ons om de kwaliteit van de aangesloten vakmensen op peil te houden. Vakmannen die onvoldoende scoren verwijderen wij van het platform.