Kan ik mijn klusaanvraag annuleren?

Flexibiliteit en gemak vinden wij belangrijk. Wij begrijpen dat we in drukke tijden leven en dat afspraken snel kunnen wijzigen. Maar te kort van te voren afspraken afzeggen heeft gevolgen voor de vakman die daardoor inkomsten misloopt.

  • Zolang jouw aanvraag niet is opgepakt door een vakman kun je gratis annuleren of de datum wijzigen.

Annuleren doe je zelf via de statuspagina van jouw klus. Deze pagina bereik je via de groene knop in de bevestigingsmail die je van ons ontvangt.

Is jouw klus wel al opgepakt door een vakman, dan gelden de volgende regels:

  • Is jouw klus opgepakt dan kun je tot 48 uur voor de afspraak kosteloos annuleren.
  • Annuleer je de afspraak binnen 48 uur voor de afgesproken datum en is de vakman nog niet onderweg dan brengt Zoofy je de geldende servicekosten in rekening.
  • Annuleer je de afspraak en is de vakman al onderweg dan mag de vakman je 1 uur arbeidsloon en de geldende service fee in rekening brengen.
  • Spoedaanvragen die zijn opgepakt kun je om die reden nooit kosteloos annuleren.


Voor opgepakte klussen ga je naar de statuspagina. De knop naar deze pagina vind je in de email waarin we bevestigen welke vakman je komt helpen.